torsdag 28 januari 2010

Chokladbollar...

...eller säger man negerbollar? Ja, vi har i allafall gett oss på att baka bollar idag. Kladdig historia men Villiam tyckte det var roligt. Vi hade inga kokosflingor så det fick bli pärlsocker istället. Det går ju lika bra.

Villiam har varit hemma idag för när han vaknade imorse var han varm som en kamin. Han sov ända till 8.50 så jag tyckte inte att det var någon idé att väcka honom. Feber var det nog inte för när jag tog tempen vid lunch så hade han 37.0. Skönt!

Hanna och Lykke var här en sväng innan och tog en snabbfika. De ska låna med vårt vagntäcke till Thailand (grisar :)). Tänk om vi också kunde åka iväg, hur skönt hade inte det varit? Dock hade jag aldrig satt mig på ett plan i 10-12 timmar med de åldrarna som våra barn är i. PUHHH säger jag bara...



1 kommentar: