lördag 16 januari 2010

Uppe med tuppen


Imorse vaknade båda killarna kl 6.30. Jippi!!! Hugo har sovit lite dåligt i natt så det känns som jag inte sovit någonting alls.

Igår var mormor här och hjälpte mig. Hon tog med lunch från inom. Sen gick vi en promenad med stopp på en lekplats. När vi kom hem fikade vi.

Morrmor åkte hem vid 17 och då tog jag med mig Villiam in i duschen. Hugo fick sitta i sin stol och titta på. Kanske inte superroad över detta, men vad göra?

Villiam somnade på 2 röda men Hugo tyckte han skulle vara vaken längre. MIN kväll började kanske vid 20.30. Helt ok ändå för att ha två barn! Jag såg först "på spåret" och sen Skavlan. Let´s Dance är inte min grej!

Vilken grej detta är med Skype egentligen. Här kan man ringa till varandra gratis och dessutom videosamtal så man kan se varandra. Villiam tjatar om Lollo och skype hela tiden. Igår ringde mamma och Bengt upp och vi såg på spåret "tillsammans". Kul grej helt enkelt!

Nä, nu får gärna tiden gå lite snabbt så det blir ljust ute iallafall.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar