söndag 14 februari 2010

Bröllopsdag!

Idag har jag och Palle varit gifta i 1 år. Tillsammans, har vi varit i 5 ½ år. Tiden går så himla fort... Tänk egentligen vad mycket vi har hunnit med. Vi har rest, flyttat ett antal ggr, fått två underbara pojkar och gift oss.

Ibland undrar jag varför just jag hade en sån tur? Varför valde han just mig? Att jag fått det så bra? En man som verkligen berikar mitt liv varje dag. Att känna varje dag att jag längtar efter honom och att jag behöver honom är underbart!

Ända sedan du kom in i mitt liv har det bara blivit bättre och bättre. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Jag älskar dig min underbara, fina man!

Tack för att jag får vara din fru!


Jag och Palle har varit tillsammans i 1 år

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!! jag skickade meddelande till dig. Hoppas du fick det! Vi jobbade på alla hjärtans dag så det blev inget firande precis... men Andreas kom hem med blommor till mig! Hörs snart. puss puss Lollo

    SvaraRadera