torsdag 18 februari 2010

Lånebil och "tornbyggning"

Jaha, då var man med lånebil! Idag när jag och Hugo var på väg ut till Sara på frukost började bilen pipa. Det var kylarvätska som skulle fyllas på. Palle hade gjort det på morgonen men det visade sig att det var ett stort hål där. När jag väl kom ut till Sara så rök det om motorn och luktade lite bränt. Så jag gjorde som många andra fruar skulle ha gjort, ringde min man! Superhjälten själv kom ut och fixade det hela på studs. Det tog 20 min så stod bärgningsbilen utanför och 30 min senare anlände min prins i en blå "springare". Så nu står den parkerad utanför och vår gråa är saknad! Hoppas bara inte det blir en för dyr historia...

Väl hemma hämtade jag Villiam från dagis och sen ägnade vi eftermiddagen åt att bygga torn, rasa dem och bygga upp dem igen. Hugo var nog den bästa "förstöraren".

Vi ätit fetaostfyllda färsbiffar och rotfrukter i ugnen, killarna har badat och sover nu sött i sina sängar!

Bjuder på lite bilder från Villes dagis och annat smått och gott!

Puss

Ps. Vi saknar dig också bästa syster yster/moster!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar