måndag 1 februari 2010

Svårt

Nu när det är runt nollan på termometern så smälter snön vilket resulterar i "mosiga" vägar. Alltså inte så lätt att ta sig fram med en fullpackad vagn. Då snackar vi ca 30 kg som jag ska putta framför mig. Puh... Dessutom hade jag klätt på båda, dragit med pulkan och gått nästan hela vägen till jordbodalen när Villiam såklart somnar! Jaha, ja det var bara att vandra hem igen. Kan säga att jag var genomsvett vi kom hem. När sedan Villiam vaknar säger han direkt med tårar i ögonen - Mata ankorna! Vi bestämde att vi ska gå imorgon istället. Söta unge...
Tur att vi i alla fall hann leka i trädgården på förmiddagen.

Båda killarna är fortfarande genomförkylda och Villiams dagis ringde idag och berättade att de har fall av kräksjukan, så Ville blir hemma hela veckan. Det var tydligen samma på Viggos dagis så förhoppningsvis, om killarna blir bättre kan jag och Petra ses i veckan.

Nu är vår säng bäddad och klar med den nya madrassen så snart ska jag testsova den. Detta ser jag mycket fram emot!

Godnatt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar