torsdag 4 mars 2010

Besök

Idag har Petra och Ebba varit och hälsat på. Vi åt lunch och drack kaffe. Ebba och Hugo busade på golvet en stund. Ebba är helt vild! Hon ställer sig upp mot allt. Det dröjer nog inte länge tills hon börjar gå.

Jag hämtade Villiam som vanligt vid 13.30 och gick rundan om affären. När vi kom hem kände jag att Villiam hade feber. Med alldeles glansiga ögon och blossiga kinder placerade jag honom i soffan och satte på en film. Det blev en lugn eftermiddag!

Imorgon är Palle ledig och jag ska lyxa med ansiktsbehandling. Tyvärr är jag fortfarande förkyld men hoppas på bättring inför morgondagen. Dessutom är jag bjuden på tjejmiddag till Sara på kvällen. Då ska det drickas lite vin och alla förkylningar och hostande barn kan förhoppningsvis glömmas för ett par timmar.

Njut kvällen!

1 kommentar:

  1. Hej!! Det låter som att du får en trevlig morgondag.. Kan det vara min julklapp som kommer till användning nu?
    Idag är det fredag och Andreas jobbar... Jag sitter hemma just nu efter en underbar dag i backen med strålande sol och googlar om mexico. Vi ska åka dit två veckor i slutet av mars. Så skönt! men jag vet inte vart...?! Ska boka på måndag. Kul!
    Vad tråkigt att alla hostar och hostar hela tiden. Hoppas dom blir bättre snart! Skype imorgon kanske? Ska prata med mamma och Bengt vid nio min tid. Kanske innan eller efter det... Jag försöker ringa så ser vi... Nej, just det du är ju på tjejmiddag... jaja vi tar det en annan dag. Ha så kul imorgon bästa syster! Saknar dig! Puss lollo

    SvaraRadera