onsdag 24 mars 2010

ICA Maxi

jag och TVÅ barn! De du! Men oj vilken stolt mamma jag är. Mina killar skötte sig exemplariskt! Inte ett ljud från någon av dem. Visst hade jag kunnat handla på förmiddagen när Villiam var på dagis men kände att det kunde vara en rolig grej att göra tillsammans med båda. Dessutom så får man eftermiddagen att gå lite snabbare.

Vi gick till och med förbi godishyllorna utan ett pip. Villiam frågade om han fick men jag sa att det äter vi på lördag varpå han svarar, okej! Duktiga unge!

Hugo skulle INTE sova på eftermiddagen så det var en trött kille som däckade redan kl 17.45. Jag har märkt att går det lite för länge på eftermiddagen blir han övertrött och då är det kört.

Snart är det Grey´s och jag sitter bänkad i soffan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar