lördag 27 mars 2010

Luchdejt

Hugo envisas med att vakna runt sex. Imorse började han redan vid fem!!! Stackars Palle var den som fick springa...imorgon är det min tur.

Vi har haft mamma och Bengt här idag på lunch. Jag gjorde en räksallad med sparris, avocado, rädisor, ägg och annat gott. Till det gjorde jag en pepparotsdressing och rostade foccacia i ugnen. Mums.... Jag slog på stort och bakade (eller mamma gjorde det mesta) även supergoda muffins.

Vi har även varit en sväng på K-rauta och valt ut kakel och klinker till badrummet. Det kommer att bli så snyggt! Vi kör vitt hela vägen. Matt kakel med vit fog, även golvet blir vitt. Snyggast så! Sen kan man piffa till med färg på handdukar mm.

Ikväll har vi ätit pizza. När vi har pizza äter vi den i soffan framför tv:n. Den enda gången det händer faktiskt! Det har blivit en tradition här hos oss som inte Villiam glömmer i första taget.

Nu sover Hugo och snart även Villiam!

Natti natti




1 kommentar:

  1. Vad kul att västen passar!!!
    Ang vitt klinker på golvet, akta er för smuts... mitt tips är ljus ljus gråa om ni vill hålla det så ljust som möjligt. Både vita fogar o plattor kan lätt se smutsiga ut. Om du inte gillar att klorina jämt alltså- ;).
    PUSS

    SvaraRadera