tisdag 23 mars 2010

Om blickar kunde döda!

Idag, efter jag hämtat Villiam på dagis gick vi till en lekplats en stund. Vi åkte "karusell", rutchkana, var i sandlådan och grävde och gungade. Det blåste rejält så det blev ingen lång stund. Vi gick till affären istället och stötte på de där onda ögonen.

Jag tror det är fler än jag som känner igen de här situationerna?! Jag hade bara singelvagnen så Villiam släpptes lös med en kundvagn. Han skötte sig bra (bara jobbigt för mamman) men ändå så ska denna sura mamma (ja, ni läste rätt!) blänga på mig! Dessutom, istället för att kanske flytta sig så ställer hon sig ivägen för oss!!!! Åh, vad trött jag blir...

Väl hemma fikade vi på trappan ute och Villiam lekte i trädgården. Hur härligt är det inte att det äntligen är några plusgrader?

Nu sitter jag nyduschad i soffan med tända ljus, Palle är ute och springer och barnen sover sen länge.

Imorgon är en annan dag!


Bjuder på en bild från maj -09, alltså nästan ett år sedan. Jag är höggravid och inte så lite pluffsig i ansiktet! Villiam är som vanligt fantastiskt söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar