måndag 1 mars 2010

Snörvel...

Jaha, då var jag förkyld igen! Varför kan jag inte bara få vara frisk. Jag brukade aldrig vara sjuk (inte ens förkyld) innan jag fick barn? Det är väl något som ingår i paketet?!

Dagen idag har spenderats hemma. Vi har lekt, sett på film, lagat mat och myst. Dessutom somande båda killarna samtidigt ute i kuvösen...hur lyxigt var inte det då? Tyvärr sov Hugo inte så länge så jag hann knappt sätta mig ner förrens jag skulle resa mig igen. Men vad gör det? Vila får jag göra när jag blir gammal!

Som ni kanske vet så är Villiams favoritställe källaren. Palle hinner knappt komma in genom dörren förrens tjatet börjar. "Ner i källaren, pappa!" Palle vill ju gärna komma in, sätta på en kopp kaffe och kanske byta om innan. Men Villiam han är klok han. "Ta med kaffet till källaren, pappa!" och jag skrattar alltid lika hjärtligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar