söndag 18 april 2010

Möhippa

Vilket fantastiskt roligt dygn jag haft med bästa tjejerna! Jag är dock ganska trött men det är det verkligen värt...

Dagen började på Pålsjö baden med champagne, jordgubbar, bastu och bad i 6 gradigt vatten. Herregud vad kallt det var men oj vad uppfriskande! Det bara måste göras fler gånger.

efter det körde vi mot malmö, Limhamn för att vara korrekt. Där väntade utmaningarnas hus. Vi kände oss dock rätt tröga... de fysiska "rummen" passade oss bäst!

På kvällen åt vi grillat, drack vin, sjöng singstar, badade hottub, skrattade och kände oss som 15 igen.

Hemma väntade mina bästa killar, som kramade och pussade på mig i massor. Som jag längtat!!

Siktar in mig på en tidig kväll!

Godnatt!






1 kommentar:

  1. hahah, vi tackar Kristin för den fantastikt fina bilden på mitt ombyte på parkeringsplatsen!!!

    SvaraRadera