lördag 10 juli 2010

Väntar...

på att håret ska torka så jag kan gå och lägga mig. Insåg dock att det får jag nog göra ändå (lägga mig med håret blött alltså) annars kan jag sitta här ett par timmar till.

Vi var och tog sommarens första dopp på gröningen ikväll. När jag står på bryggan och funderar på om jag ska hoppa i eller ta trappan, är det tydligen någon annan som bestämmer åt mig för ett tu tre så plumsar jag i vattnet. En finnig ung kille hoppar i efter mig och tycker att det var fantastiskt roligt gjort. INTE jag!!! Stackarn visste inte heller att Palle var i vattnet redan... dumma pojk! En ursäkt senare och det var lugnt! "Dessa ungdomar"!

Imorgon är den stora dagen. Palle ska tävla sin halva IM (Iron Man). Hela familjen drar till Sövde och hejar. Picknick, badkläder och solkräm ska med. Tydligen kan termometern visa 35 grader imorgon...Tur att det ligger precis vid en sjö!

Nä, nu ska jag nog och mitt blöta hår gå och lägga oss.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar