onsdag 18 augusti 2010

Haircut


Blir sjukt sugen på att färga och klippa mitt hår såhär.

2 kommentarer:

  1. Och du skulle bli sjukt snygg i det också!! :) Du har haft mörkt förut va? (kanske inte lika mörkt som på bilden?) Jag älskade iaf mitt mitt kastanjebruna hår förra året! Den här bilden är kanske inte den bästa eftersom det är mörkt men något så här såg det ut: http://inwardsun.wordpress.com/2009/11/05/same-same-but-different/

    Nu däremot ser jag fram emot att låta det naturliga växa ut, speciellt om jag åker utomlands kan jag jag ju inte hålla på!

    Ha en toppendag snäckan!! :)

    SvaraRadera
  2. Senare, när jag tittade på gamla bilder från Båstad ser jag ju att du hade en jättefin mörk färg & lugg ett tag! Du var ju sjukt snygg i det. Anyway, du är alltid en pingla!

    SvaraRadera