söndag 24 oktober 2010

Trött

Igår hade vi som sagt fina vänner på besök och efter en sen men trevlig kväll är vi idag ganska trötta. Vi har iallafall varit hemma hos mamma och Bengt på kvällsmat. Vilket vi blev ytterst tacksamma för. Att ställa sig och laga mat var väl inget någon av oss var speciellt sugna på idag. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och Villiam sovandes sött bredvid. Han klagade på ont i örat så vi får hoppas att det inte utvecklas till något värre. Hoppas på lite vatten som valt att stanna kvar sen badet tidigare idag. Imorgon är jag ledig och det är jag mycket tacksam för. Jag ska försöka träna. Med försöka menar jag att jag ska lämna barnen på barnpassningen på gymet och då vet man aldrig hur det kommer sluta...förhoppningsvis bra! Har förberett Villiam idag på vad som komma skall.

Imorgon är det ny vecka och nya tag...känns ganska skönt faktiskt!

I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar