söndag 15 januari 2012

Award

En utmärkelse






          Liebster betyder "käraste" på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
                        När man får utmärkelsen ska man göra följande;
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ;)


Oj, vad kul! Fick en utmärkelse från finaste Elle i veckan. Tusen tack kära du. En blogg som jag klickar in på dagligen. Underbar inspiration för både barn och vuxna.

Det betyder också att jag ska skicka vidare den till fem andra bloggar. Med mindre än 200 läsare...Hur vet man det? Jag har ju precis lärt mig att länka till andra bloggar....! Väljer alltså att bortse från det och väljer 5 bloggar som jag gillar och som ger mig inspiration dagligen.

Louise
















3 kommentarer:

  1. ååååhhh tusen tack!!!! så glad jag blir. du har en grym blogg du med. får jag adda dig till min lista?
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack söta du, vad glad jag blir! Puss

    SvaraRadera
  3. TACK!!! Du är en favoritblogg också! (även om jag är dålig på att kommentera.) KRAM

    SvaraRadera