fredag 20 april 2012

Tävling


Okej, nu är det alltså tävlingsdax!
Visst är det härligt att våren och sommaren är på väg? Och enligt mig är Helsingborg en fantastisk stad att spendera den i.

I samarbete med Clarion Grand Hotel lottar jag alltså ut
En övernattning, fredag eller lördag, i dubbelrum med frukost på
anrika Clarion Grand Hotel mitt i city.
Men för att göra det hela ännu bättre får ni även njuta varsin varmrätt i Grand Lounge där pianobaren öppnar senare under kvällen.
Resan dit får ni alltså bekosta själva.

Läs lite mer hos att vara någons fru. om deras vistelse



För att tävla ska ni göra följande:
1.  Länka via er blogg för 1 lott
2. Gå in och gilla Clarion Grand Hotels facebook sida här för 1 lott
3. Glöm inte kommentera i inlägget nedan hur många lotter du tar och om du gillat, länkat eller bådadera.

Tävla kan du göra fram till fredagen den 27 april.

LYCKA TILL!!!

:)

Tävlingen är AVSLUTAD!

22 kommentarer:

  1. En perfekt present till mig och min sambo! Har goda vänner i Helsingborgbså vi är ofta där och hälsar på men det blir alltid ett snabbt besök och sen hem samma kväll. Hade varit kul att överraska henne med att stanna över natten och hinna umgås lite mer med våra vänner och varför inte ta en barrunda när vi ändå är där! Har gillat Clarion på Facebook och hoppas på det bästa.

    Med vänlig hälsning,
    Paul

    SvaraRadera
  2. Åhh det här vill jag inte missa!!!! Har just gjort ett inlägg på min blogg http://inredningsgalen.blogspot.se/2012/04/gor-som-jag.html Så en lott till mig tack! Får hoppas att man har lite tur då!

    SvaraRadera
  3. Är med o tävlar med 1 lott (gillat på facebook)

    /Josefin, josefin_lindberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Detta får jag inte missa! Vilken fin tävling. Jag skulle verkligen behöva miljöombyte då det stormar ordentligt på jobbet!
    Jag länkar & gillar på facebook.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Har gillat på Facebook! Lotta nu bra! :) detta behöver vi efter all renovering och efter att ha bott i en resväska i tre månader...! Puss Lollo syster

    SvaraRadera
  6. Vilken grym tävling! Har likeat på FB och länkat.

    Ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åååå vilket UNDERBART pris ♥ Jag har gillat på FB så 1 lott till mig

    Helsingborg är en stad jag absolut skulle vilja besöka :-)

    Önskar dig en FIN vår // Linda

    SvaraRadera
  8. Hej!
    SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla! Älskar Helsingborg och att få bo i ett lyxigt hotell samtidigt skulle vara en DRÖM!

    Jag har både Likeat på Facebook OCH länkat/lagt upp inläget på min blogg.
    Kramar!! ♥

    SvaraRadera
  9. Men den fina tävlingen vill man ju inte missa... Gillat på Fb <3 Puss.

    SvaraRadera
  10. hallåååå!!!!
    jag vill vara med. vilken dröm. jag och sambo är i så stort behov av en sådan lyx :). o vackraste helsingborg. vi vill vinna!!!!
    länkar via bloggen på studs!
    stor kram//jennifer

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag vill vinna! Jag har aldrig varit i Helsingborg, så jag tävlar med både blogglänkning och gillande på FB!
    /Carina

    SvaraRadera
  12. Gillar på facebook och hoppas på tur med 1 lott Det skulle vara kul att vinna en övernattning med tanke på att vi flyttat från skåne till dalarna i dec:))

    SvaraRadera
  13. En perfekt överraskningspresent till min sambo!
    Flyttade från "Sundets pärla" för ca 3 månader sen och har renoverat och bott i byggdamm sen dess, så det skulle vara underbart att kunna ge honom denna lyx i vår gamla hemstad!

    En lott, har gillar på FB!

    SvaraRadera
  14. men jaaa! nu föll jag in i en dröm i en ny stad för mig där jag i fantastisk atmosfär får lyxig egentid då jag får sova ut utan små sparkande fötter på mig, äta i lugn och ro utan att behöva torka upp spilld mjölk och hejvildslängd mat och bara njuta i lugn och ro. det här måste bli verklighet för den här trötta mamman, jag gillar jag gillar jag gillar på fb! mini

    SvaraRadera
  15. Åååh en perfekt present till mannen min som fyller år i början av maj! En lott tack, jag har gillat på fb!
    sofia@meandmyhome.se

    SvaraRadera
  16. Vad härligt det skulle vara att få återse Helsingborg så här till våren!

    Jag har tagit två lotter och 1) länkat via min blogg, och 2) gillat Grand Hotel Helsingborg på Facebook.

    Mvh Cecilia

    SvaraRadera
  17. men ååå vilken perfekt tävling! jag gillar ju såklart både på fb och på min egna lilla blogg. kika gärna på mitt "bidrag" här :http://lottasworld.blogg.se/2012/april/familjeliv.html

    SvaraRadera
  18. Vilken härlig tävling!!! Har gillat på FB så 1 lott:) Min svägerska fyller 40 år den 28:e April. Perfekta presenten:) Tack för en härlig och inspirerande blogg.
    Mvh Alexandra O

    SvaraRadera
  19. En tävling alldeles i min smak =D Har tyvärr ingen blogg men jag har GILLAT på FB så 1 lott som jag hoppas starkt på. Brukar inte ha tur i så mycket men de sista året har varit mitt. Hittat en underbar man samt att vi lyckats bli gravida, så två stora grejer som vi ska fira nu i maj. Så hoppas på en tredje sak...allting kommer ju oftast i tre ;)
    MVH Jane J

    tazziz911@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Åh, hoppas att jag inte är ute i absolut sista sekunden nu! Det här priset vill jag så gärna vinna! Ett dygn ensam med min man är precis vad jag skulle behöva nu! Har gillat på FB.
    Kram Jenny
    jennyritzandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag skulle verkligen behöva lite vila. Och lite lyx! Är såklart med och tävlar i din fantastiska tävling. Har länkat på min blogg och gillat på facebook. Två lotter alltså! :)

    Kram fina du!
    P.

    SvaraRadera
  22. Nu har jag både länkat och "lajkat" på FB.. 2 lotter alltså.
    Tänk, en övernattning på detta superfina hotel, bara maken och jag. VI ÄR JU SMÅBARNSFÖRÄLDRAR, med allt vad det innebär. Och jag älskar ju detta liv, men att få lite lyxtid bara han&jag, det skulle vi behöva..

    Ha en fin fredagkväll!
    Moa

    SvaraRadera